Turismul in Romania

De curand am vizitat statiunea Lacul Rosu din judetul Harghita.Am ramas stupefiat de “frumusetea” locului si cat de mult a "investit" D-na Ministru Elena Udrea in turismul romanesc si va dau cateva exemple :

-In primul rand drumuri foarte proaste,deci nu se poate ca un drum national de interes turistic (Cheile Bicazului, Lacul Rosu ,Gheorgheni) sa fie plin de gropi ca si cum ar fi fost "bombardat".

-De vazut..ce sa zic..nu prea ai ce sa vezi in afara de un lac cu niste "bulumaci" in el , unde, eu as arunca-o pe Elena Udrea cu pantalonii ei albi, poate iese neagra de suparare ca nu s-a investit nimic in zona.

-De-a lungul drumului (drum national) unde ar fi trebuit sa fie niste constructii sa-ti incante privirea nu poti vedea decat niste cladiri lasate in paragina care iti lasa impresia de vechi si mizerie.

Ca sa va convingeti,va arat cateva imagini:





Lacul Rosu


Singura atractie a zonei, au fost niste cantareti,probabil din America de Sud, care isi castigau existenta cantand destul de frumos (Formatia se numeste Andes din cate am vazut eu).

2 comentarii:

Valgaav 8 septembrie 2009 la 23:36  

Romania are multe zone cu potential turistic dar pe care statul nu pare interesat sa le amenajeze si astfel turismul are de suferit...Lacul Rosu nu e decat unul din exemple.

Chester 9 septembrie 2009 la 10:49  

Da frumos loc si am vazut si eu indieni deaia si canta chiar frumos dar totusi sosea nationala cu gropi :(

Trimiteți un comentariu