Popcorn Hour


De cateva luni ma bate gandul sa imi cumpar un player bun HD si Full HD.Am cautat pe diferite forumuri, magazine etc.Am dat peste acest Popcorn Hour un player multimedia High Definiton ce permite vizualizarea imaginilor, filmelor pana la rezolutie Full HD.Este destul de interesant avand in vedere ca i se poate adapta un hard extern si nu costa foarte mult, in jur de 890 lei.Pare un player capabil mai ales ca are si iesire audio pt sistem 5.1 insa as apela si la parerea voastra..isi merita banii?Voi ce ma sfatuiti sa fac? Pentru mai multe informatii, gasiti link-ul la comentarii privind mai multe specificatii tehnice..so watch it!

5 comentarii:

Chester 18 septembrie 2009 la 21:37  

Mah nu prea le am yo cu playerele astea da din cate spui pare bun acu sa se si vada bine :D

Anonim 18 septembrie 2009 la 21:39  

Ovidiu, un link catre produs ar fi util pentru mai multe detalii.O parere asa la rece fara sa stiu prea multe despre acest "aparat de facut floricele"e greu sa dai.Eu recomand totusi un multimedia care sa stie si un Dvb-t mpeg 4 macar. O sa revin si cu argumente eventual ceva propuneri ulterior. Bafta si nu te grabi sa arunci cu banii pe fereastra.

Click aici pentru mai multe informatii! 18 septembrie 2009 la 22:20  

Scuze,uitasem complet.

Anonim 18 septembrie 2009 la 22:51  

http://tvix.ro/new/site/index.php
Iata si un link catre un produs pe care eu mi-l doresc !

Tamara 30 septembrie 2009 la 22:56  

oO

Trimiteți un comentariu