O carte interesanta...

Acum ceva timp, am terminat de citit o carte foarte interesanta.Volumul 14 din colectia Jurnalul National, Elevul Dima dintr-a saptea de Mihail Drumes, o carte foarte buna si destul de captivanta, m-a atras atat de mult incat pot spune ca este cea mai interesanta carte pe care am citit-o pana acum si v-o recomand cu mare placere.O sa gasiti o multime de replici ce starnesc rasul cat si afirmatii ce iti pun gandurile la incercare..de exemplu..ceva ce am retinut si tind sa cred ca asa se intampla si in viata de zi cu zi, si anume: "In dragoste nu sunt importante decat cucerirea si despartirea, restul este doar umplutura". Ce parere aveti?

9 comentarii:

Chester 9 septembrie 2009 la 10:57  

Din cate spui tu e marpha cartea ;)

Dany 9 septembrie 2009 la 14:08  

E o carte frumoasa,care merita citita si mentionez(pt cei pe care ii sperie aprox 500 de pag) ca se citeste f usor:)Citatul pe care l-ai dat este insa exagerat(parerea mea).In dragoste totul este interesant,fiecare zi petrecuta alaturi de pers draga(cu bune si cu rele deopotriva bineinteles:))...nu numai cucerirea si despartirea. Felicitari pt blog;)

Anonim 13 septembrie 2009 la 00:57  

Tocmai umplutura aia se numeste DRAGOSTE ! Dragostea incepe cu o cucerire si se termina cu o despartire ! Nu cred ca poti spune ca ai trait o dragoste mare daca perioada respectiva este doar de umplutura, aia e pierdere de timp !Parerea mea !

Anonim 13 septembrie 2009 la 00:58  

Si felicitari pentru blog, ai mult de munca la el pana sa arate ca un adevarat blog.Bafta si spor la scris !

Anonim 14 septembrie 2009 la 22:45  

Am citit-o super :x :* Succes

Anonim 9 octombrie 2009 la 22:13  

M-ai facut curioasa si am citit cartea si ce pot spune la final?Chiar mi-a placut sa o parcurg.Merci:)

Anonim 12 decembrie 2009 la 00:43  

Nu am citit aceasta carte(o s-o citesc totusi, pentru ca m-ai facut curioasa:D), insa nu de mult am terminat o alta carte a aceluiasi autor, "Invitatia la vals", in care este conturata aceiasi idee ca "in dragoste nu sunt importante decat cucerirea si despartirea, restul este doar umplutura" prin mai multe fragmentele precum:"In definitiv, ce e dragostea decat o taina pe care o ascund indragostitii si o poarta in umbra, de frica luminii? Indata ce taina se da pe fata, dragostea vestejeste, isi pierde fragezimea, vraja, devine ceva obisnuit, de toate zilele" sau "E de neinchipuit cum nu-si da seama femeia ca dragostea nu-i decat drumul care duce la cucerire, dupa cum filozofia nu-i decat drumul pana la aflarea adevarului. De aici incolo se sfarseste lupta si urmeaza supunerea. S-a dus farmecul necunoscutului devine pe zi ce trece tot mai cunoscut si dragostea moare roasa de repetitie, obisnuinta, saturatie." Sunt de acord cu aceste citate cu o mica adaugire: dupa ce dragostea "se da pe fata" sau dupa ce se termina cucerirea, restul poate fi mai mult decat o "umplutura", insa asta depinde de indragostiti...De cele mai multe ori monotonia este dusmanul dragostei si consider ca nu trebuie ca o relatie sa continue doar din cauza obisnuintei. Ce comentariu lung am dat si eu. Sper totusi sa-l citesti;)

Dany 8 august 2011 la 01:12  

Te iuubbeeessccc enorm de mulllttt iubiii meu:*:X:X Esti dragostea mea si tot de am mai scump pe lume!!:*:X Vezi, cum iti ziceam mai sus...acel "rest" nu e de umplutura!:*

Ovidiu 8 august 2011 la 01:16  

Si eu te iubessssc enorm de mult !!!! :X:X:*

Trimiteți un comentariu