Mass-uri, mass-uri si iar mass-uri...

Sunt convins ca nu sunt singurul care nu poate suferii mass-urile.Ma confrunt cu problema asta de ceva timp.Stiu...solutia este un simple add la lista de ignore, dar vreau si eu sa stiu care este placerea, cine crede acele aberatii compuse de niste oameni un pic sau in unele cazuri..un pic mai mult dusi cu capul dupa parerea mea, gen trimite mass-ul x si ti se va implini o dorinta ca de nu...ai zeci de ani de ghinion, trimite mass-ul y ca de nu...iti va cadea tavanul in cap...sau mai nou "Ce parere aveti despre mine?, Cine ma iubeste sa dea buzz! si celebrele cuvinte "Sall all sau Re all"..etc. Ce ma intereseaza pe mine cand iesi tu sau cand intri sau cand pleci afara?Am dreptate sau sunt eu nebun? Stay away from mee mass addict! Astept pareri..

5 comentarii:

Valgaav 26 septembrie 2009 la 23:45  

Sunt intru totul de acord cu tine,mass-urile sunt o mare problema pt care ar trebui gasita o solutie(o optiune ar trebui adaugata la mess sa putem bloca mssurile)Oricum,mass-urile sunt opera unor persoane care vor mai multa atentie,de asta nici nu trebuie bagati in seama.

Anonim 28 septembrie 2009 la 10:18  

Nici eu nu le suport.. nici macar nu le citesc.. pana la urma cui ii pasa d ele...?

Chester 29 septembrie 2009 la 20:59  

Yo daca intru pe mess si vad doua massuri de la acelasi om ignore direct

Tamara 30 septembrie 2009 la 22:51  

Cata dreptate ai :-L

Anonim 7 octombrie 2009 la 21:47  

sunt un mare kkt masurile

Trimiteți un comentariu