Toata lumea are hi 5...


Intru pe messenger...ma uit, logic, la persoanele care sunt on..si ce vad?..la majoritatea status-urilor link-urile catre hi 5-urile lor.La inceput dar si acum...nu mi s-a parut mare sfaraiala cu hi 5-ul desi...recunosc ca ma mai uit si eu din cand in cand la profilele altora.Ma amuza faptul ca...unii incep sa isi etaleze talentele, formele orice pentru a iesi in evidenta in fata camerei de fotografiat...in fata oglinzii si isi fac poze in feeel si feel de pozitii:))..Parerea mea ca acest facebook, my space..cu ce se aseamana el.. a fost conceput pentru a socializa cu alti oameni...sa te imprietenesti cu ei si sa le vezi pozele din diferite excursii, tabere, aventuri de o zi si bineinteles exhibitiile din fata oglinzii :) cu toate ca, mie mi se pare o pierdere de timp dar e si asta o modalitate de a-ti omora timpul. Mare mi-a fost mirarea..sa aud ca unii copilasi isi construiesc profilul pe site-ul celor de la hi 5 doar pentru a fii in top:D.Oameni buni....eu daca nu am hi 5 nu pot fii in top?:D Nuuuuu, trebuie sa imi fac si eu neeaparat. Give a fiveee to get to the top!!!Astept pareri! Thx anticipat!

3 comentarii:

Tamara 5 octombrie 2009 la 21:07  

Tare sunt curioasa cine e dobitocul/cretinul/stupidul caruia i`a kkt mintea la asa ceva...

Anonim 7 octombrie 2009 la 21:02  

La mine situatia e un pic diferita :) Acum nu am hi5, dar incepand q clasa a 6a si pana acum am avut vreo...3, ca sa spun exact. Motivul pentru care imi stergeam mereu hi5ul era ca...ma enerva la culme! Si credeam ca unul nou inseamna si unul mai bun, of course (era mai usor sa-l sterg pe ala vechi decat sa il editez :P) Dar in urma cu vreo 7 luni am avut uimitoarea revelatie...ca HI5ul e o mare tampenie! Toata lumea alearga disperata dupa commuri, tipi respectiv tipe, sa fie in topul a minim 10 persoane etcetera...Sunt mandra ca de mai bine de jumate de an abia am accesat site-ul k sa ma uit la profilul catorva prieteni. Nu spun k nu o sa imi mai fac pagina de hi5 niciodata, dar daca o voi face, o sa o fac doar pentru a "tine aproape" unii prieteni pe care acum nu ii mai vad asa des sau pur si simplu sa rad pozele "originale" de care este plin acest site...:) Am spus o poveste cam lunga :P
Peace!

Anonim 7 octombrie 2009 la 21:47  

deci eo am hi5 si il dau prieteni sa vada pozele si atata :Dsi le cer si lor

Trimiteți un comentariu

Bine ai venit!