Tipi simpatici...

Ce sa zic...foarte tare filmul, am fost cu colegii mei si ne-am distrat.Sunt multe faze amuzante care iti starnesc rasul.Adam Sandler joaca rolul unui tip foarte simpatic (George) un stand-up comedian care are tot ce si-ar fi putut dori..o masina scumpa o casa frumoasa si multi muulti bani si mai ales un tip cu un simt al umorului foarte dezvoltat.Dupa ce medicul ii spune ca sufera de o boala grava si ca mai are de trait doar un an, acesta realizeaza cat este de singur si vrea sa restabileasca legatura cu singura lui iubire adevarata, Laura. In fine..intr-o seara George il intalneste pe Ira un alt stand-up comic si formeaza un parteneriat..pana la urma devin prieteni sprijinindu-se unul pe altul. Mai multe nu va mai spun..va las sa vizionati cele 2 ore si jumatate (ce-i drept.. cam mult) la cinema... oricum, un film in care joaca Adam Sandler...este un film bun, cel putin asta este parerea mea si nimeni si nimic nu mi-o poate schimba!:D




8 comentarii:

Tamara 12 octombrie 2009 la 21:49  

Boase, huh? :))

mary 13 octombrie 2009 la 20:57  

haha,ce fata avea diriga la glumele alea:))gen: "hmm,very interesting!"

Anonim 13 octombrie 2009 la 21:48  

mai mergem sa-l vizionam?ce zici?

Anonim 13 octombrie 2009 la 21:49  

Am vazut si mai bune
/Makutas (vlad)

mary 14 octombrie 2009 la 22:01  

mergem la playboy de l.a. cu diriga,da?

Anonim 18 octombrie 2009 la 00:33  

sigur!!

Anonim 26 octombrie 2009 la 23:24  

asa tamara poate facem cerere sa bage dilmu 'Ideocratia' sa vedem un film adevarat acolo Au, Vai Boasele Mele!
Luca
P.S Makutas Nume de Gay

Tamara 30 octombrie 2009 la 21:44  

Foarte tare Vai, boasele mele!, Luca :))

Trimiteți un comentariu

Bine ai venit!